پروفسور دکتر

ولفگانگ ایشهورن

اریش هان

مانفرد پوشمن

روبرت شولتس

هورست تاوبرت

و

دهها تن دیگر

(۱۹۶۹)

 

برگردان

شین میم شین

 

سازمان شناسی مارکسیستی ـ لنینیستی

(علم التشکیلات مارکسیستی ـ لنینیستی)

ادامه 

 

۱۵

·    سازمان شناسی مارکسیستی ـ لنینیستی در مشخصات ماهوی اش، در شالوده ریزی اش و در بخش های مختلفش، با معارف حزب طبقه کارگر ، با الزامات پراتیک جامعه ای  و با معارف علمی مارکسیسم ـ لنینیسم در راه توسعه  و تشکیل پراتیک جامعه ای منطبق است.

 

۱۶

·    سازمان شناسی مارکسیستی ـ لنینیستی به مثابه علم الجامعه مارکسیستی ـ لنینیستی نتایج علوم طبیعی (علم الاشیاء) معینی را  به مؤثریت جامعه ای وارد می سازد.

 

۱۷

·    برای تشکیل سازمان شناسی مارکسیستی ـ لنینیستی به مثابه رشته علمی بغرنج با موضوع خاص خود، با وظیفه گزاری خود (تعیین وظیفه برای خود) و با مقولات و مفاهیم خاص خود که در اثر پیوست با یکدیگر، سیستمی تشکیل می یابد، منابع زیر از اهمیت خاصی برخوردارند:

 

الف

·    دانش تجربی ـ عملی فراگیر (همه جانبه) و معارف نظری (تئوریکی) فراگیر حزب طبقه کارگر، دولت سوسیالیستی و سازمان های جامعه ای در متفاوت ترین عرصه های حیات جامعه ای (اجتماعی) که قبل از همه در مصوبات حزبی تقریر می یابند.

 

ب

 

۱

·    رشته های علوم جامعه ای مختلف به مثابه پایه و شالوده سازمان شناسی مارکسیستی ـ لنینیستی.

 

۲

·    سازمان شناسی مارکسیستی ـ لنینیستی پایه و شالوده جهان بینانه و متدئولوژیکی خود را در فلسفه مارکسیستی، در تئوری جامعه سوسیالیستی، در دولت ـ تئوری و حقوق ـ تئوری و در اقتصاد ی سوسیالیسم دارد.

 

۳

·    بر پایه (و برای تحقق) معارف و الزاماتی که به ویژه در فلسفه مارکسیستی و اقتصاد ی مارکسیستی به وحدت (اینتگراسیون، همپیوندی) می رسند، نتایج و روش های مهم جامعه شناسی و روان شناسی مارکسیستی ـ لنینیستی و شالوده های تئوریکی و متدئولوژیکی مهم علم الجامعه مارکسیستی ـ لنینیستی تشکیل می یابند.

 

ادامه دارد.

مارکسیستی ,لنینیستی ,جامعه ,شناسی ,سازمان ,تشکیل ,شناسی مارکسیستی ,سازمان شناسی ,جامعه شناسی ,اقتصاد ی ,پراتیک جامعه ,سازمان شناسی مارکسیس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Naghmalar چکامه myfilmday دانلود فایل چگونه از ايران مهاجرت كنيم بست هاوس موزیک انجمن پرتونگاران برتر ایران [ISPR] روژیات